יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

מינרלז - Take #2

היי חברות :)
ברוכים הבאים לפוסט השני על מוצרי מינרלז, בפעם הקודמת דיברתי איתכן בעיקר על צלליות והיום אתמקד יותר במוצרי פנים. את כל המבוא והפרטים לשימוש במוצרי איפור מינרליים עשיתי כבר בפוסט הקודם ולכן ממליצה לכן לבקר ולהזכר.
את מוצרי מינרלז אפשר לרכוש (וכמובן לקבל עליהם פרטים נוספים) באתר של מינרלז.


טוב אז הפעם התנסיתי ב5 מוצרים: צללית, 2 סמקים, פודרה לפנים ופודרת קונסילר.


סמקים
אחרי האכזבה הקלה עם גוון הסומק בפעם שעברה הפעם השכלתי לבדוק סווטשים יותר לעומק ובחרתי גוונים מעניינים יותר וזה עבד - הסמקים האלו מחמיאים לי הרבה יותר :)

מדובר בסומק הורוד רוזלין (Rosalyn) ובסומק הקורלי היי ג'וד (Hey jude).
שניהם מגיעים בקופסית עם מסננת כמו שאר מוצרי מינרלז. האבקות נוחות לשימוש, כל שיש לעשות הוא להעביר מברשת סינטתית (ניתן גם להרטיב אותה מעט על מנת לקבל פיגמנט חזק יותר ולהשתלט בקלות יתר על האבקות) ולהניח על הלחיים. מה שיפה במוצרים מינרליים הוא היכולת לשלוט בפיגמנט ובכמות החומר באופן מיוחד שלא מתאפשר במוצרים רגילים. אני מאוד אוהבת לעבוד עם מברשות לחות כשמדובר בסמקים מינרליים, המברשת הלחה תופסת את החומר והופכת אותו למין אבקה קרמית כמו גם הברק המיוחד שהיא מוציאה מהסמקים.

רוזלין הוא סומק ורוד מתוק, הורוד הקלאסי שכל אישה\נערה צריכה באוסף האיפור שלה. הוא סופר פיגמנטי, יש בו נצנוץ עדין ומעודן ותת הגוון הקריר שלו הופך אותו לסומק בובתי מקסים לימי הסתיו והחורף הקרירים יותר.
אין ספק שאם אתן צריכות לבחור גוון אחד ממגוון הסמקים של מינרלז - עם הגוון הזה אי אפשר לטעות, כי הוא מתאים לכולן.

היי ג'וד הוא סומק קורלי-ורדרד זהוב עם חלקיקי שימר זהובים, הגוון שלו מזכיר את אורגזם המפורסם של נארס ואת כל הדיופים שלו למיניהם (רוז גולד של סליק ורבים נוספים). גם זה גוון שמחמיא להרבה בנות, אם כי השימר שלו יכול להבליט פגמים בעור אם אתן סובלות מפצעונים או נקבוביות. לחובבות הסמקים הקורליים שרוצות להתנסות בסומק מינרלי - זה ללא ספק המענה שלכן לצורך זה. נקודה חשובה, לסומק הזה יש נטייה להתפזר יותר מרוזלין או הסומק שכתבתי עליו בפעם הקודמת, קחו את זה בחשבון והשתמשו בטיפ המברשת הלחה.
קישור לרכישה - רוזלין; היי ג'וד

ואם עדיין לא השתכנעתן שהסמקים כל כך פיגמנטיים, לפניכן סווטשים עם מברשת יבשה ו2 שכבות בלבד


פודרה מקבעת מאירה

הסתקרנתי מאוד להתנסות בפודרות של מינרלז והתלבטתי הרבה בין הפודרה הקלאסית שהיא מצויינת וידועה בגימור היפה שהיא מעניקה למייקאפ לבין הפודרה הזו (שכמובן, בחרתי בה לבסוף).
אני לא מתחרטת לרגע שבחרתי בפודרה הזו מפני שהיא כל כך שונה מכל פודרה קלאסית אחרת. קודם כל היא מזכירה את כל פודרות ה-HD למיניהן, ניתן גם לראות שהיא נראית לבנה אפילו כשצילמתי בלי פלאש (!). לכן, נגיעה עדינה ומרפרפת שלה על הפנים במקום חצי מיכל ואתן לא כתם לבן בתמונות. מבטיחה ;-)

אז מה מיוחד בפודרה הזו?
זוהי פודרה מיוחדת שמעניקה זוהר ואור לפנים, היא לא זוהרת כמו הפודרות של האורגלאס אבל היא לחלוטין לא פודרה מאט או פודרה באבקה משעממת רגילה. זאת פודרה שאני משתמשת בה כדי להאיר קצת את הפנים, לתת מין נקודת אור ולתת לפנים מראה חי יותר. היא טובה לימים שבהם העור נראה קצת עייף ואדמומי, היא מטשטשת כל זכר ל'קייקיות' של מייקאפ. היא מקבעת אותו ומחזיקה אותו שעות ארוכות.
כשאני משווה בין הפודרה הזו לבין פודרות אחרות, אין ספק שבימי הקיץ אושיט את ידי לפודרות פחות מאירות ופחות זוהרות אבל דווקא כשהחורף מגיע אלינו, אני חושבת שהיא הולכת להיות הפייבוריטית שלי לחלוטין.
קישור לרכישה


אחרי ההתנסות החיובית שלי עם הצלליות של מינרלז בפעם הקודמת, רציתי לנסות עוד צללית אחת שנראתה לי מסקרנת במיוחד כחובבת מושבעת של גוונים ניטרלים.
Crazy - 166 היא צללית בגוון נחושת-ברונזה מבריקה, דואוכרומית עם מין חלקיקים מיוחדים מחזירי אור. בהתחלה היא הזכירה לי מאוד את וודוינקד של מאק אך עד מהרה התברר כי היא חומה ונחושתית יותר ודווקא השילוב של שתיהן ביחד הוא שילוב מדהים ויפהפה. העבודה איתה הייתה חוויתית ופשוטה בדיוק כמו עם הצלליות האחרות בהן התנסיתי, מברשת הנחת צלליות שטוחה וקשיחה וקצת ספריי מים להנחה רטובה קלה ומתקבל מראה שלם שמבוסס על צללית אחת בלבד !

הצללית הזו היא מסוג הצלליות שאפשר להניח אותן על העפעף, לטשטש קצת גוון מעבר בקפל ולקנח במסקרה ותקבלו לוק שנראה כאילו השקעתן בו שעות על גבי שעות של העמסת גוונים שונים של צלליות. כיף!
את הצללית הזו אני אוהבת לשלב עם צללית ההארה האהובה עלי של מינרלז והיא Shiny Happy הצהבהבה הבהירה.
קישור לרכישה

חבל שהדואוכרומיות של הצללית לא נתפסה במצלמה :(


פודרת קונסילר

וכרגיל, אשמור את הטוב ביותר לסוף!
מדובר במוצר ששינה את חיי, אני ממש לא מגזימה. זאת פודרה אלוהית שאני מרגישה כאילו הכינו אותה במיוחד עבורי. שום קונסילר לחותי לא מחזיק עלי, וכל קונסילר יבשושי נראה עלי רע. סבלתי מהבעיה הזו כל כך הרבה זמן ופשוט לא מצאתי לה פתרון. מה גם שלפעמים התחשק לי טשטוש קל של הכהויות שלי ואפקט מאיר עדין מבלי להתעסק עם קונסילר נוזלי על הבוקר (פשוט כי זה שלב שאני לא מסוגלת לוותר עליו בשגרת האיפור המהירה שלי בבקרים).
הגימור של הפודרה מושלם, יש בו גם מין חלקיקי אור זעירים שמחזירים אור וזוהר לפנים, אני נראית כל כך מוארת עם הפודרה, זאת אהבה משימוש ראשון - ללא ספק.

הפודרה היא פודרה ורדרדה בהירה, מצויינת לקיבוע הקונסילר (השימוש העיקרי שלה עבורי) וכקונסילר עדין למי שלא סובלת מכהויות. אין לי מילים לתאר כמה שהיא משנה את כל מראה הפנים, תמיד טענתי שקונסילר גורם לכל איפור להראות אחרת והשימוש בפודרה הזו הוכיח לי עוד פעם כמה זה נכון. זה כל כך חשוב לא לוותר ולא לדלג על כיסוי כהויות, פגמים והארה של הפנים, לתת לפנים קצת אור וזוהר וזה פשוט משפר את התחושה האישית.
מבחינתי זה מוצר שאחזור לרכוש שוב ושוב, אני פשוט מאוהבת.
קישור לרכישה

זהו! הגענו לסיומו של הפוסט, מקווה שניהניתן ממנו :)
אני מזמינה אתכן כרגיל לשתף את דעתכן על המוצרים של מינרלז ועל המוצרים שהצגתי לכן כאן הפעם, באילו מהם תרצו להתנסות?
אוהבת המון, עד לפוסט הבא,
אליענה ♥

גילוי נאות: המוצרים נשלחו אלי לסקירה

4 תגובות:

  1. סקירה מפורטת כייפית ועושה חשק כרגיל!!
    מודה שבעצמי אין לי אף מוצר של מינרלז, אבל אולי הגיע הזמן לנסות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יובל ♥ אם להתחיל ממשהו אז ללא ספק מפודרת הקונסילר וצללית כלשהי !

      מחק
  2. תודה אליענה אהבתי את הפוסט יש לי גם את הפודרה הזו אבל לעומתך אני לא מתלהבת כמוך אני לא רואה שינוי שאני שמה אותו אולי אני לא משתמשת במברשת הנכונה או לא מניחה טוב תוכלי לכתוב איך את מניחה אותה ובאיזה מברשת? שקניתי את הפודרה במינרל היו מקסימים והביאו לי 3 דוגמאות של צלליות לעיניים באיזה מברשת אני צריכה להשתמש? ללהרטיב אותה במים?
    בתודה מראש
    לימור

    השבמחק
    תשובות
    1. היי לימור, שמחה מאוד שאהבת את הפוסט :)
      קודם כל לגבי הפודרה - זה לא אפקט מטורף אבל הוא נראה לעין, אני מניחה אותה עם מברשת דחוסה גדולה של ביוטיקר (מברשת באפינג שחורה חדשה אם את מכירה) והמייקאפ מקבל גימור אחר לגמרי, משהו מדהים. שימי לב שאם את משתמשת בפודרה סתם ככה באמת לא תראי שום שינוי, זה גם מה שקרה לי בהתחלה, אבל מעל מייקאפ הכל נראה אחרת. הרי מדובר בסדרת פודרות פיניש שמטרתן הוא למעשה להיות השכבה העליונה והאחרונה ש'סוגרת' את האיפור ובין היתר מגנה על המייקאפ. :)
      לגבי הצלליות, קודם כל אין מברשת מסוימת שחייבים להניח איתה את הצלליות של מינרלז וחשוב שתזכרי שאת צריכה למצוא את המרשת שהכי כיף לך ונוח לך איתה כמובן, אבל שימי לב שבפוסט הקודם על מינרלז (הוא מקושר בתחילת הפוסט הזה, הקליקי על 'הפוסט הקודם' בפסקה הראשונה) דיברתי בהרחבה על אופן העבודה עם מוצרים מינרליים ועם צלליות בפרט, שם גם דיברתי על המברשת האהובה עליי להנחת צלליות מינרליות גם היא של ביוטיקר ובמחיר כזה הייתי רוכשת יותר מאחת לגיבוי. לגבי מים - כן, אני מרטיבה את המברשת שלי במים (לאחר שאספתי חומר מצנצנת הצללית) ומניחה ישירות על העפעף.
      בקיצור - תקראי את הפוסט הקודם, תרשמי לעצמך נקודות, תנסי ואם עדיין לא עובד לך את תמיד מוזמנת לחזור ולשאול שוב, אני לא בורחת לשום מקום ;)

      מחק

Blogger Wordpress Gadgets