יום שישי, 2 במאי 2014

TMI Tag :)

היי בנות!
זה פוסט שרציתי להוציא כבר המון המון זמן :) אני מרגישה שאני לא כותבת על עצמי מספיק והגיע הזמן שתכירו אותי קצת יותר טוב. זה ממש חשוב לי כי אני יודעת שקשה יותר להתחבר לבן אדם שכותב מאשר ליוטיובריות למשל, שמעבירות תחושה שהן מדברות ממש אליכן. אני ממש מתרגשת לענות על השאלות, אני יודעת שזה הולך יותר ביוטיוב אבל החלטתי להביא את זה לבלוגים.
*תרגמתי את כל השאלות מאנגלית לנוחיותכן, אם אתן עונות על השאלות אתן מוזמנות להשתמש בתרגום שלי.
בואו נתחיל!


1.מה את לובשת? גופיית בייסיק פשוטה בצבע טורקיז, טייץ כחול כהה, אולסטאר כחולות.
2.היית פעם מאוהבת? אממ.. יש מישהו שלא? :P
3.הייתה לך פעם פרידה נוראית? סוג של. אבל זה ממש מטומטמם ומצחיק היום, כי הייתי ילדה קטנה.
4.מה הגובה שלך? אני נמוכה, 1.53 מ' בפעם האחרונה שבדקתי. אבל זה משתנה כל הזמן.
5.כמה את שוקלת? 39 ק"ג
6.קעקועים?פירסינג? לא, לא מתה על זה. יש לי רק 2 חורים באוזניים.
7.OTP (הזוג האהוב עליי בפאנדומים)? קטניס ופיטה. אני מתה על משחקי הרעב.
8.תכנית אהובה? 2 גברים וחצי, המפץ הגדול, חברים, ויל וגרייס (עושה מרתון כל כמה זמן). בעיקר קומדיות שכבר לא משודרות בטלוויזיה, כפי ששמתן לב.
9.להקה אהובה? קולדפליי, ניקלבאק.
10.משהו שאני מתגעגעת אליו? חופש.
11.שיר אהוב? כל הזמן מתחלף, אבל יש לי שיר שמזכיר לי תקופה מדהימה בחיי. Paradise - Coldplay
12.בת כמה את? עוד חודשיים 14 (תתחילו להכין מתנות, מואהאה)
13.איזה מזל את? סרטן
14.דברים שאת מחפשת בבן זוג? שיהיה לטעמי מבחינה חיצונית, שיהיה חכם, בעל חוש הומור כמו שלי ובעל טקט.  וכמובן שיתייחס אלי ולסביבה בכבוד.
15.ציטוט אהוב? כתוב בתיאור בצד, "החיוך לא עולה כסף, אבל שווה זהב".
16.שחקן אהוב? ליאם נסון, לאונרדו דיקפריו, ג'ניפר לורנס, אשטון קוצ'ר.
17.צבע אהוב? סגול ♥
18.מוזיקה רועשת או שקטה? תלוי במצב הרוח שלי.
19.לאן את הולכת כשאת עצובה? לחדר שלי, או לכלבה שלי.
20.כמה זמן לוקח לך להתקלח? כשאני חופפת בערך 25 דקות.
21.כמה זמן לוקח לך להתארגן בבוקר? 20 דקות
22.האם אי פעם היית מעורבת בקטטה? הייתי מחזירה למי שהיה מציק לי ביסודי אבל אף פעם לא באמת הייתי מעורבת בקטטה.
23.Turn-on (דברים שאת אוהבת בבן זוג): בהיר (שיער ועיניים), גבוה ורזה.
24.Turn-off (דברים שאת לא אוהבת בבן זוג): לא מטופח, חסר טקט, אגואיסט.
25.למה הצטרפת לבלוגספירה? כתבתי על כך המון, הבלוג שלי הוא מקום המפלט שלי והוא נותן לי בעצם לבטא את עצמי ולשלב את התחביבים שלי בדרך הטובה ביותר!
26.פחדים? חרקים
27.הדבר האחרון שגרם לך לבכות? אני כבר לא ממש שמה לב, אני בן אדם סופר רגיש.
28.הפעם האחרונה שאמרת למישהו שאת אוהבת אותו? כשניחמתי את החברה הכי טובה שלי.
29.המשמעות של שם הבלוג שלך? די ברור, Makeup - איפור, By Eliyna24 - ע"י אליענה 24, בלוג איפור..
30.הספרון האחרון שקראת? The Portrait of Dorian Gray - Oscar Wilde באנגלית כמובן, מומלץ מומלץ מומלץ!
31.הספר שאת קוראת כרגע? מנסה לסיים את אשמת הכוכבים בעברית, עשו לי ספויילר :P
32.התכנית האחרונה שצפית בה? ויל וגרייס, עונה 6 פרק 2.
33.הבן אדם האחרון שדיברת איתו? אבא
34.מערכת היחסים בינך לבין האדם האחרון שסימסת לו? אבא, סלב!
35.מאכלים אהובים? שניצל, פסטה, גבינה בולגרית, שוקולד.
36.מקומות שאת רוצה לבקר בהם? לונדון (מוזר איך עוד לא הייתי שם), ארה"ב, שוב!
37.המקום האחרון שהיית בו? ישבתי בגינה עם חברה
38.יש לך 'קראש'? יש שאלות שלא שואלים נערה מתבגרת. If you know what I mean.
39.הפעם האחרונה שנישקת מישהו? הכלבה שלי ♥
40.הפעם האחרונה שנעלבת ממשהו? בבית ספר, לא זוכרת ממה אפילו.
41.הטעם האהוב עלייך בממתקים? שוקולד *~*
42.באילו כלי נגינה את מנגנת? פסנתר, מגיל 4. אני מכורה.
43.תכשיטים אהובים? עגילי כסף ארוכים עם אבנים בצורת טיפות ממגנוליה, טבעת פרסה מזהב מפוראבר21, שרשרת פפיון מפוראבר21.
44.הספורט האחרון שעשית? שחייה
45.השיר האחרון ששרת? Stop - Sam Brown, אני מכורה.
46.משפט פתיחה אהוב? זאת לא שאלה רלוונטית לגילי, חוץ מזה אני לא מכבדת אנשים שמשתמשים במשפטי פתיחה קיטשיים.
47.האם השתמשת בו אי פעם?
48.הפעם האחרונה שיצאת לבלות עם מישהו? יצאתי לטייל עם הBFF שלי.
49.מי צריך לענות על השאלות הללו?
טל
ביב
50. בגלל שעשיתי כמה שינויים בשאלון, השאלה ה-50 היא הבונוס. אתן בוחרות על מה אענה ואת התשובה אעלה בפוסט הבא!

מקווה שניהניתן מהפוסט, צחקתן, השתעשעתן ואולי אתן מכירות אותי יותר טוב! :D
אליענה ♥

4 תגובות:

  1. בובה את כזאת מהממת!! ועל-אף שכבר אמרתי לך את זה מליון פעם- את כל-כך כל-כך בוגרת!!!
    אוהבת אותך!
    השאלה שלי אלייך: מה התחביבים שלך? או במילים אחרות- מה את עושה בשעות הפנאי שלך? (מלבד הבלוג כמובן!)

    השבמחק
    תשובות
    1. אומייגאד תודה ♥ תשובה בפוסט הבא!

      מחק
  2. הבגרות שלך באמת יוצאת דופן! ואני גם כמוך, מתה על ויל וגרייס, אחת הקומדיות הטובות!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו תודה, מחמיא לי מאוד! ויל וגרייס אכן מעולה :)

      מחק

Blogger Wordpress Gadgets