יום שישי, 16 במאי 2014

מינרלז - קצת על איפור מינרלי

היי בנות!
הפעם אדבר איתכן על איפור מינרלי, ואתרכז בחברה מינרלז, שהיא כמובן חברה המייצרת איפור מינרלי.
בנוסף, אשתף אתכן בכמה טיפים בנוגע לעבודה עם איפור מינרלי ואספר לכן על החוויה שלי וההתנסות הראשונית למעשה, עם איפור מינרלי. איפור מינרלי הוא כמובן בריא יותר והרבה יותר טוב לעור, אבל האם הביצועים טובים בפועל? הכל בפוסט!
אז אם אתן סקרניות המשיכו איתי :)


1.סומק My Prerogative

המוצר הראשון שאדבר עליו היום הוא הסומק של מינרלז. קיבלתי אותו בגוון 100 My Prerogative, שהוא ורוד אפרסקי שימרי ועדין. קודם כל, אני חייבת לומר שהסומק ממש פיגמנטי ומספיקה כמות קטנה ממנו לכל הפנים. הסומק מעניק מראה מואר וחמוד והכי חשוב - חי, מומלץ לבנות בהירות עד שזופות.
מה שלא אהבתי בסומק הוא שהוא מנצנץ מדי ולא עמיד מספיק וכאשר הוא דוהה נשארים רק נצנצים על הפנים. שמעתי המלצות חמות על סומק Hey Jude וRosalyn שלהם, אז אם אתן מעוניינות בגוונים מעט 'חיים' יותר ומעניינים יותר הייתי ממליצה ללכת עליהם.
ולסיכום, אני מאוד אוהבת את הסומק, הוא איכותי ומוצלח אבל הגוון לא בדיוק לטעמי.

וכמובן, הוא מגיע באריזת צנצנת עם מסננת ומכסה מסתובב. מאוד נוח לשימוש, פשוט מסובבים את המכסה, פותחים חצי מהמסננת ומעבירים את המברשת. זוהי הכמות המדוייקת להנחה על כל הלחיים.

צלליות:
התנסיתי ב-4 צלליות של מינרלז, כולן שימריות וכולן די טבעיות ומתאימות לרב הנשים בעיני.

- - -
Celebration

מדובר בצללית לבנה-אפרפרה, מאוד בהירה, עם נצנוץ עדין. צללית הארה נהדרת שתתאים לכל לוק. בגלל התת גוון האפרפר שלה, ניתן 'להעמיס' אותה על בסיס אטום כלשהו, שחור\לבן יעבוד הכי טוב בעיני והיא תבליט את הלוק ותקפיץ אותו. אני מאוד אוהבת להאיר איתה את הזווית הפנימית של העין, בעיקר כי אני מעדיפה צלליות מאט בעצם הגבה. היא מחמיאה לכולן ופיגמנטית מאוד אם לוקחים כמות סבירה.
סה"כ צללית מעולה, לא מיוחדת ביותר אבל צללית הארה שימרית שהכרחית בעיני בכל אוסף איפור ובכל מראה איפור.
- - -
Bossa Nova


זוהי בצללית ורודה-אדמדמה שלצערי התמונה לא עושה איתה חסד אבל זאת לא המצלמה, היא באמת שונה מאיך שהיא נראית באריזה. זוהי צללית שימרית, מאוד מאוד פיגמנטית, ורדרדה מהסוג הלא מחוויר שיתאים אף לכל גוון עיניים בעיני, בהנחה נכונה ושילוב נבון של מסקרה כמובן. בזכות תת הגוון האדמדם שלה ניתן להוציא ממנה כמה גוונים, ושוב (כמו כל הצלליות המינרליות, שזה הייחוד שלהן) על בסיס אטום היא תיראה שונה.
אני מאוד אוהבת לשלב אותה עם גוונים חומים וניטרלים סטייל נייקד והיא לגמרי משדרגת את אוסף האיפור שלי.
צללית נהדרת, במידה ואתן מזמינות מהאתר ואתן חובבות צלליות מהסוג הזה אל תפספסו אותה!
- - -
Cruel Summer


מדובר בצללית חומה-ירוקה דואוכרומית שהדואוכרומיות שלה פשוט לא עוברת במצלמה וזה כל כך מתסכל (אין לכן מושג כמה ניסיתי לצלם, באילו זוויות ועם אלו סוגי תאורה). היא יפהפיה בפני עצמה ומסוגלת לבנות מראה שלם בתוספת איילינר ומסקרה שחורים בלבד. אני מאוהבת בה ואם אתן מחפשות צללית מיוחדת נורא, שמזכירה פיגמנטים יוקרתיים (ראו ערך אינגלוט) לכו עליה.
- - -
Shiny Happy


צללית מיוחדת ומדליקה עם שם שמתאר אותה בדיוק רב. (ועוד התת גוון הצהבהב שמעלה אסוציאציית שמחה, סמיילי. או שזאת רק אני?!)
צללית בהירה מאוד, עם תת גוון צהוב בננה. שימרית ומדליקה (אם היא הייתה מאט יש מצב שהייתי מנסה לייצר ממנה פודרת בננה כמו של בן ניי (מוכשרת, נו). בכל אופן, אני מאוד אוהבת לעשות איתה הארות ללוקים חמים או לסירוגין ללוקים קרים כדי להקפיץ את המראה עם הניגודיות של תתי הגוונים. היא מדהימה גם כשכבת 'טופ' מעל כל מראה והיא משנה לגמרי את סקאלת הגוונים בגלל תת הגוון המיוחד שלה. ללא ספק צללית מיוחדת ושווה בדיקה.

קצת על עבודה עם איפור מינרלי, טיפים ואביזרים נלווים:
ראשית, כפי שאתן בוודאי יודעות ומבינות איפור מינרלי הוא ברובו ככולו אבקות. כל מוצר אפשרי מגיע בצורת אבקה. החל ממייקאפים ועד לצלליות. אבל מה שלא כולן יודעות הוא איך להשתלט על אבקות ואיך לעבוד עמן בצורה נבונה ונכונה.
הבה נתחיל במספר טיפים בסיסיים:
*במידה ולא יוצא חומר מהמסננת, יש להפוך את המוצר (כשהוא סגור, כמובן) ולהקיש עליו, להפוך בחזרה וכשתפתחו את האריזה ייצא מספיק חומר ל1-3 שימושים. פעולה פשוטה ולא מסובכת שתקל עליכן בשימוש.
*כמות היא מילת המפתח כשמדובר באפור מינרלי, לימדו להכיר היטב את המוצרים שלכן. לרב מוצרים מינרליים הם פיגמנטיים יותר ולכן יש להיזהר עמם ותחילה להניח בכמויות קטנות ועם מברשות רכות ומשוחררות ('פלאפיות') יותר. הימנעו מלהניח כמויות גדולות מדי והניחו את המברשות הדחוסות בצד (אלא אם כן אתן מניחות מייקאפ מינרלי ואתן רוצות כיסוי קליל). כשזה מגיע ל'מוצרי צבע', סמקים וצלליות למשל השתמשו בכמויות קטנות עד שתגיעו לרמת הפיגמנט אליה אתן שואפות. זיכרו לנער את המברשת ישר לאחר הטבילה באבקה.
*הנחה יבשה לעומת הנחה רטובה: זה אמנם נושא שלם שאפשר להוציא עליו פוסט שלם עם שלל הסברים והדגמות (אם זה מעניין אתכן, כמובן שתוכלו לבקש ממני בתגובות) אבל אתמקד בכמה דברים עיקריים.
קודם כל, כמובן שהנחה רטובה תוציא את מירב הפיגמנט מהמוצר ואף יכולה להפוך צללית מינרלית לאיילינר או לצללית קרם. הנוזלים המתאימים לעבודה הם - פיקס+, דורליין ודומיהם או מה שאני עושה - מים. כן כן. H2O. זה עובד לא רע עבור 1.5 ש"ח + תשלומי מים חודשיים וזה..
לפני כחודש רכשתי בביוטיקר (עבור 1.5 ש"ח, כאמור) בקבוק פלסטיק ריק עם שפריצר אשר ניתן למלא בו כל העולה על רוחכן, אני החלטתי להפיק נוזל ביתי שכזה משום שאיני מאפרת ולא מתיימרת להיות (לפחות לא ב-8 השנים הקרובות). עבור המשתמשות החובבניות והביתיות אני בטוחה שזה יספיק מעל ומעבר ואין סיבה להוציא 50+ ש"ח על נוזלים מהסוג הזה.
וכך הוא נראה באור השמש, יפהפה.
*מברשות: כפי שציינתי קודם, אם אתן מתחילות עם איפור מינרלי\איפור באופן כללי או שמתחשק לכן מראה עדין ולא נועז במיוחד אני ממליצה על מברשות משוחררות (בעיקר אם עובדים עם מוצרי פנים). אבל אם מדובר באיפור עיניים עדין אני ממליצה על מברשות עיניים משוחררות ו'פלאפיות' (מברשות טשטוש סטייל 217 של מאק).
וכמובן, במידה ואתן רוצות מראה עשוי היטב אני ממליצה ללכת על מברשות דחוסות וקשיחות יותר, בייחוד אם אתן מניחות את הצלליות בהנחה רטובה (מברשות משיער טבעי מתייבשות נצח נצחים ונהיות לחות מדי). והנה לכן המלצה ישראלית, ידידותית לבע"ח וזולה בטירוף!!
עבור 7.90 ש"ח (אאל"ט), תקבלו זוג מברשות סינטיות ברשת ביוטיקר. אני ממליצה על המברשת העגולה מבין השתיים, אני מוצאת שהיא טובה יותר מכל אחת אחרת באוסף שלי (ולא חסרות לי מברשות איכותיות להשוואה) להנחה של צלליות מינרליות בהנחה רטובה.
סווטצ'ים:
איך אפשר לסיים בלי סווטצ'ים?! *לחצו להגדלה*
וזה הכל להפעם! מה דעתכן על איפור מינרלי, האם התנסיתן בו אי פעם? האם תרצו להתנסות באיפור של חברת מינרלז?
לפרטים נוספים, היכנסו לאתר החברה, מינרלז.
מקווה שניהניתן ואוהבת המון, עד לפעם הבאה.
אליענה ♥

גילוי נאות: מוצרי מינרלז התקבלו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets